2014. július 5., szombat

Szerkesztői megjegyzés

Drága Olvasóim!

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy köszönök Nektek mindent! Ezért is hozok egy ilyen szerkesztői megjegyzésnek nevezett, de inkább köszönetnyilvánító posztot! Nélkületek ez a blog nem tartana sehol, bizton állíthatom! Látni, hogy napról napra nő a megtekintések száma, felemelő érzés, és ezt csak Nektek  köszönhetem! Mégis, így a nagy átlagon felül szeretnék pár embernek külön köszönetet mondani:

Elsőként Petra. Petra egy tündéri lány, aki nemrégiben ismerte meg a blogomat, s abból, amit elmond, igazán szereti. Megmutatta nekem, hogy még egy ilyen hosszú, sokrészes blognak is mindig akadnak új olvasói! Köszönöm!

Aztán itt van Ani. Ő szinte a kezdetek óta követi a blogom, mindig van egy-két jó szava, olykor elvárása és kérése irányomba. Ezek pedig mindig csak arra inspirálnak, hogy van, aki tényleg ésszel ÉS szívvel olvas! Köszönöm!

Harmadszor az én édes drága barátnőmnek, a blog egyik legnagyobb rajongójának, Rékának szeretnék köszönetet mondani. Ha Ő nincs, már rég nem írogatnék, az biztos! A legnehezebb időszakaimban inspirált és ösztönzött írásra, amiért iszonyúan hálás vagyok Neki! 

Végül, de nem utolsó sorban pedig az én Ádám barátomról szólnék Nektek. Ő az egyetlen fiú, akiről tudom, hogy rendszeresen olvassa a blogom. Ő az, aki szól, ha kezdenek elcsajosodni a dolgok, és ő az, aki észben tartatja velem, hogy mit vállalhatok magamra!

És majdnem elfelejtettem: köszönet Neked, kedves, ki most-e sorokat olvasod! Hogy itt vagy, nem számít, hogy csak egy perce, egy napja, vagy a kezdetektől fogva! Az számít, hogy itt vagy, hogy olvasol! Köszönöm!

                                                             * * *

Másodsoron. Csak hogy tudjátok mire számítsatok. A legtöbb blogger nyáron jóval sűrűbben hozza a részeket. Nos, nálam ez sanszos, hogy másképp lesz. Jövő vasárnaptól kezdve iszonyú keveset leszek itthon. Ez nem azt jelenti, hogy nem fogok írni. Nagyon is fogok, az én kis sötétkék spirálfüzetembe, a kis kacsómmal. Viszont posztolni nem garantálom, hogy túl sok időm lesz. Gyakorlatilag a nyáron tervezek kiposztolni 4, maximum 5 részt. 

Egészében még nem gondoltam át, meddig tervezem a blogot. Amíg van értelme csinálni. Nem fog számítani, hogy a végére lehet, hogy már egy olvasóm sem marad. Nehéz élethelyzetben, magam miatt kezdtem el írni. Mára már legalább ugyanannyira csinálom értetek, mintsem saját magamért. De ez semmin nem változtat. Ez a blog, s legfőképp az írás mára életem szerves részét képzi. Olyan oldalamat ismertem meg, amiről egy jó ideig nem is sejtettem, hogy létezik!

Köszönöm, hogy vagytok, olvastok, szerettek!
Puszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése